loading...
با موزیک
ادمین بازدید : 19 شنبه 24 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید میثم نیکنام را می توانید از سایت با موزیک به صورت مستقیم و با سرعت بسیار عالی و بالا دانلود کنید.

برای دانلود با لینک مستقیم آهنگ جدید میثم نیکنام به نام بی خداحافظی با کیفیت ۳۲۰ می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

تو که میدونی دلم درگیر احساسه
قهر نکن که میشکنه بدجوری حساسه
تو که میدونی چشام بی تو
نمیبینه غم دوری نگاه خیلی سنگینه
دور نشو از این تن تب دار
دیوونه کسی مثل من برای تو نمیمونه
بدون این عشق بی تو
سرده و بی تو خاموشه
هر جا میمونم تویی هر جا و هر گوشه
حسرتم آغوشه گرمه راحتی تنهایی
بی من بی خداحافظی رفتی
بغض این عاشق و نشکن من که از
عطر تن تو تنها عطر تلخ شنیدم
از همون روزی که رفتی دیگه
خوشبختی ندیدم دیگه خوشبختی ندیدم
حسرتم آغوشه گرمه راحتی تنهایی
بی من بی خداحافظی رفتی
بغض این عاشق و نشکن من که از
عطر تن تو تنها عطر تلخ شنیدم
از همون روزی که رفتی
دیگه خوشبختی ندیدم دیگه خوشبختی ندیدم

دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۳۲۰ MP3

 Meysam Niknam – Asheghe Tanha

دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۱۲۸ MP3

Meysam Niknam – Asheghe Tanha

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 180
  • بازدید کلی : 202